Daily Mail

britský deník

Daily Mail je britský bulvární deník vydávaný v Londýně a vlastněný společností Daily Mail and General Trust. První vydání vyšlo v roce 1896 a bylo vydáno baronem Alfredem Harmsworthem, 1. viktomtem Northcliffovským, též známým jako baron Norhcliff nebo hrabě Northcliff. Tyto noviny stály na počátku masového rozšíření novin v Británii a tento pojem masifikace je znám jako Northcliffovská revoluce. Daily Mail jsou druhým nejprodávanějším deníkem v Británii po The Sun. Vychází jako tabloid a vydáván je společností DMG Media.

Daily Mail
Stránka z roku 1907
Stránka z roku 1907
Dailymail logo lookalike.png
Základní informace
Datum založení4. května 1896
Jazykangličtina
Periodicitakaždý d
Formáttabloid
Země původuSpojené královstvíSpojené království Spojené království
Sídlo redakceLondýn, Spojené království
Klíčové osoby
MajitelDaily Mail and General Trust
VydavatelDMG Media
Odkazy
ISSN0307-7578
OCLC16310567
WebOficiální web
Některá data mohou pocházet z datové položky.

V únoru 2017 se editoři anglické Wikipedie rozhodli zakázat zdrojovat články Daily Mailem, když rozhodnutí zdůvodnili nedůvěryhodností a senzacechtivostí média.[1][2]

OdkazyEditovat

ReferenceEditovat

V tomto článku byl použit překlad textu z článku Daily Mail na anglické Wikipedii.

  1. Wikipedie vyřadila ze zdrojů britský bulvár Daily Mail. Je nespolehlivý a senzacechtivý, tvrdí. iROZHLAS [online]. 2017-02-09 [cit. 2022-05-25]. Dostupné v archivu pořízeném z originálu dne 2022-04-21. 
  2. BENJAKOB, Omer Benjakob. Why Wikipedia Is Much More Effective Than Facebook at Fighting Fake News. Haaretz [online]. 2020-01-09 [cit. 2022-05-25]. Dostupné v archivu pořízeném z originálu dne 2020-06-20. (anglicky) 

Externí odkazyEditovat