Daily Mail: Porovnání verzí

Přidán 1 bajt ,  před 4 lety
m
překlep: vlastněý -> vlastněný; Britání -> Británii; počítku -> počátku
m (Oprava překlepu)
m (překlep: vlastněý -> vlastněný; Britání -> Británii; počítku -> počátku)
[[Soubor:SAM_0307.jpg|náhled|Stránka z roku 1935]]
'''Daily Mail''' je britský bulvární deník vydáváný v Londýně a vlastněývlastněný společností [[Daily Mail and General Trust]]. První vydání vyšlo v roce [[1896]] a bylo vydáno baronem [[Alfred Harmsworth|Alfredem Harmsworthem]], 1. viktomtem Northcliffovským, též známým jako baron Norhcliff nebo hrabě Northcliff. Tyto noviny stály na počítkupočátku masového rozšíření novin v Británii a tento pojem masifikace je znám jako [[Northcliffovská revoluce]]. Daily Mail jsou druhým nejprodávanějším deníkem v BritáníBritánii po [[The Sun (New York)|The Sun]].
 
== Reference ==