Diskuse:Klub ligových kanonýrů

Přidat diskusi
Aktivní diskuse

K jakému datu je tenhle stav platný? To by mělo být na stránce uvedeno, jinak se bude těžko aktualizovat.

Editujte s odvahouEditovat

Děkuji Vám, že se snažíte Wikipedii pomoci. Neváhejte v článku provést potřebné změny, a to nejlépe s uvedením zdroje. Noví přispěvatelé jsou vždy vítáni. --MiroslavJosef 18. 4. 2010, 15:28 (UTC)

Dobrý den V seznamu "Klub ligových kanonýrů" (čekatelé) jste zapoměli na jednoho z nejlepších královéhradeckých fotbalistů. Tím je Pavel Černý, který v 288 ligových zápasech vstřelil 83 gólů.

ČekateléEditovat

Nestálo by za to tuto část aktualizovat ve smyslu toho, že zde budou uvedeni jen aktivní hráči? V daném případě zde chybí desítky jiných hráčů, kteří se přehoupli řekněme přes 70 vstřelených gólů a v seznamu nejsou, jenom proto, že skončili svoji aktivní kariéru přes Wikipedií? Pojem čekatel si můžu vysvětlit i tak, že mám skutečnou šanci někam vstoupit. Díky za diskuzi. Michal64 25. 2. 2012, 19:22 (UTC)

Však to tam je uvedeno v čekatelích - seznam aktivních hráčů, v čem je problém? --Chalim Kenabru (diskuse) 24. 2. 2013, 20:20 (UTC)

Ahoj, protože jsem to již kdysi rozdělil. Ten příspěvek k diskuzi jsem psal již před rokem. Michal64 (diskuse) 24. 2. 2013, 20:24 (UTC)

Aha, reagoval jsem na poslední příspěvek a nevšiml si data. Někdo teď napsal příspěvek a dal ho dopředu, takže ho posunu do kapitoly Baroš.--Chalim Kenabru (diskuse) 24. 2. 2013, 20:34 (UTC)

BarošEditovat

Jen bych chtěl podotknout, že u Milana Baroše máte chybně 46 gólů v lize za Galatasaray a celkově tak 104 gólů. Správně vstřelil Baroš za Gala 48 gólů a má tak mít celkově 106 gólů. Jako jeden z důkazů předkládám http://www.worldfootball.net/spieler_profil/milan-baros/2/ , či se podívat na stránky klubu Galatasaray :-) Prosím opravte tuto mylnou informaci. Jakožto velkého fanouška Milana Baroše mě to trošku irituje, jelikož jeho podrobné statistiky si sám vedu, a tak na tuty vím, jak to tedy správně je.

Ano za Galatasaray dal Milan Baroš 48 branek, ale celkem mi to vychází 105 gólů. Postupně 22+19+9+7+48. --Chalim Kenabru (diskuse) 24. 2. 2013, 20:52 (UTC)

HorváthEditovat

Dobrý den, Mezi čekateli do klubu ligových kanonýrů máte u Pavla Horvátha pouze 72 gólů, což není jeho aktuální gólový účet. Ve skutečnosti nastřílel v prvoligových soutěžích 85 gólů. Prosím ověřte si tento údaj a opravte to u Pavla. Zrovna taková persona by si nezasloužila aby u ní byla mylná statistika ;-) -- Tento nepodepsaný komentář přidal(a) uživatel(ka) 78.156.135.44 (diskuse)

Celý tento článek je nutno brát s rezervou, bylo by potřeba jej aktualizovat mnohem častěji, ale holt nejsou lidi. --Chalim Kenabru (diskuse) 26. 2. 2013, 21:55 (UTC)


Otázkou je zda se počítají i prvoligové soutěže v Asii(Japonsko),dle mě se to má týkat jen evropských soutěží.Dále Bakoš dal v nejvyšší české lize méně gólů a jelikož to je slovák tak se asi u něj budou počítat jen góly v nejvyšší soutěži ne?? -- Tento nepodepsaný komentář přidal(a) uživatel(ka) 85.71.23.210 (diskuse)

LafataEditovat

Dle statistik na oficiálním serveru synot ligy nastřílel 159 ligových branek http://www.synotliga.cz/hrac/954-david-lafata.html tedy pokud připočteme 6 za Austrii Vídeň mělo by to být 165 branek celkem -- Tento nepodepsaný komentář přidal(a) uživatel(ka) 213.235.140.38 (diskuse)

Pravidla a čekateléEditovat

Nevíte, kde jsou nějaká oficiální pravidla? Mohou být v klubu i cizinci? Je to mimo jiné důležité pro sestavení seznamu čekatelů nebo seznamu "skončili před branami". Pokud ano, pak by v čekatelích aktuálně figuroval např. také Aidin Mahmutovič. Pokud ne, jsou Slováci hrající po roce 1992 považováni za cizince? Ynot (diskuse) 31. 10. 2016, 14:45 (CET)

Připojuji se k dotazu. Je tam Braine, není tam Bony. 80.188.68.6 31. 10. 2016, 15:47 (CET)

Dobrý den, cizinci se nepočítají. Je to seznam českých hráčů, kteří skórovali v nejvyšší československé lize (+ protektorátní, později české), od 1. 1. 1990 také v některé z nejvyšších evropských a asijských lig (to se změnilo tak, že z evropských lig se započítaly góly hráčům i před datem 1990). Ze slovenských hráčů pouze ti, co nastříleli velkou část gólů v československé lize a po rozdělení ČSFR dostali slovenské občanství. Více o tématu zde: Panenka či Hašek zamíří do Klubu ligových kanonýrů, který mění pravidla. Nedvědovi to ale nepomůže (Aktuálně.cz).--Chalim Kenabru (diskuse) 1. 11. 2016, 04:58 (CET)

Nově aktualizovaný seznam KLK z 22. 11. 2016Editovat

Nově aktualizovaný seznam KLK z 22. 11. 2016 včetně 9 nových adeptů (Pavel Černý, Pavol Diňa, Ivan Hašek, Ladislav Kubala, Ĺubomír Luhový, Tibor Mičinec, Jozef Obert, Antonín Panenka a Jiří Sobotka; + povoluje i cizince) je zde: Klub ligových kanonýrů Gólu: Devět nových stovkařů.--Chalim Kenabru (diskuse) 5. 12. 2016, 23:49 (CET)

KLK - SobotkaEditovat

Dle mého názoru vstřelil v lize Sobotka za Baťu Zlín 20 ligových branek - 1 v sezoně 1942-43, 16 v sezoně 1943-44, 3 v sezoně 1941945-46.89.177.206.168 22. 7. 2018, 11:46 (CEST) Měrka Stanislav

KLK - SobotkaEditovat

Dle mého názoru vstřelil v lize Sobotka za Baťu Zlín 20 ligových branek - 1 v sezoně 1942-43, 16 v sezoně 1943-44, 3 v sezoně 1945-46. Měrka Stanislav

KLK - HönigEditovat

U Vladimíra Höniga máte uvedeny zvlášť góly za Baťa Zlín a Svit Gottwaldov, ačkoli se jedná o tentýž (pouze přejmenovaný) klub (viz heslo "FC Fastav Zlín"). Dle hesla na Wikipedii "Vladimír Hönig (fotbalista)" navíc ty 4 ligové góly vstřelil až po přejmenování klubu ze Svit na Jiskra. Tedy asi by správně mělo být u něj uvedeno "88 Baťa Zlín/Jiskra Gottwaldov, 51 Viktoria Plzeň". Prosím, zda by to mohl někdo ověřit a případně opravit. Jarda Š. --2A00:1028:8D1A:831E:7E3D:A057:207A:833 1. 5. 2019, 21:16 (CEST)

Zpět na stránku „Klub ligových kanonýrů“.