The Jerusalem Post: Porovnání verzí

Přidáno 40 bajtů ,  před 9 lety
m
Robot opravil odkaz na šablonu Citace elektronické monografie
m (robot přidal: br:The Jerusalem Post)
m (Robot opravil odkaz na šablonu Citace elektronické monografie)
'''The Jerusalem Post''' je [[izrael]]ský velkoformátový [[angličtina|anglicky psaný]] [[Deník (noviny)|deník]], založený Geršonem Agronem, [[1. prosinec|1. prosince]] [[1932]] jako '''The&nbsp;Palestine Post'''. Počtem čtenářů (desítky tisíc) sice The Jerusalem Post nepřevyšuje ostatní hlavní [[hebrejština|hebrejsky psané]] deníky, přesahuje je však svým záběrem a skutečností, že je publikován celosvětově.<ref>
{{Citace webuelektronické monografie
| příjmení = Chartrand
| jméno = Sabra
| jazyk = anglicky
| datum přístupu = 2008-06-10}}</ref> Mezi jeho čtenáře patří izraelští politici, zahraniční novináři a turisti. Dříve byl považován za levicové noviny, avšak koncem 80. let zaznamenal změnu a posun k pravé části politického spektra.<ref>
{{Citace webuelektronické monografie
| vydavatel = BBC
| titul = The Press in Israel
34 224

editací