TV Asahi: Porovnání verzí

Přidáno 480 bajtů ,  před 1 rokem
úprava úvodu
(Nová stránka: {{Infobox - televizní stanice | název = TV Asahi | obrázek= TV Asahi Logo.svg | zahájení vysílání = 1. listopadu 1957 | ukončení vysílání = | sí…)
 
(úprava úvodu)
| iptvchan1 =
}}
'''TV Asahi''' ({{Vjazyce2|ja|テレビ朝日|Terebi Asahi}}), známá také jako '''EX''' nebo '''Tele-Asa''' ({{Vjazyce2|ja|テレ朝|Tere Asa}}) nebo na základě volacího znaku '''JOEX-TV'''/'''JOEX-DTV''', je [[Japonsko|japonská]] vlajková televizní stanice sítě [[All-Nippon News Network]], která sídlí v [[Roppongi]] ve čtvrti [[Minato (Tokio)|Minato]] v [[Tokio|Tokiu]].
 
Stanici vlastní a provozuje '''TV Asahi Corporation''' ({{Vjazyce2|ja|株式会社テレビ朝日|Kabušiki gaiša Terebi Asahi}}), dceřiná společnost holdingové společnosti '''TV Asahi Holdings Corporation''' ({{Vjazyce2|ja|株式会社テレビ朝日ホールディングス|Kabušiki gaiša Terebi Asahi Hórudingusu}}), jejíž mateřskou společností je deník ''[[Asahi Šimbun]]''.
'''TV Asahi''' ([[japonština|japonsky]]: {{cizojazyčně|ja|'''株式会社テレビ朝日'''}}; ''Kabushiki-gaisha Terebi Asahi'') je [[Japonsko|japonská]] televizní stanice se sídlem v Roppongi, [[Minato (Tokio)|Minato]], [[Tokio]]. Společnost také vlastní All-Nippon News Network.
 
== Odkazy ==
=== Reference ===
{{Překlad|en|TV Asahi|965161258}}<references />
 
== Externí odkazy ==