Jugoslavenska radiotelevizija: Porovnání verzí

m
dosjednocení infoboxu; kosmetické úpravy
m (přidána Kategorie:Zaniklo 1992 za použití HotCat)
m (dosjednocení infoboxu; kosmetické úpravy)
{{Infobox - televizní stanice (pokročilá)
| obrázek=
| zahájení vysílání = 1952
| ukončení vysílání = 1992
| síť =
| majitel =
| generální ředitel =
| ředitel =
| formát obrazu =
| sledovanost =
| slogan =
| země = {{flagicon|Socialistická federativní republika Jugoslávie}} [[Socialistická federativní republika Jugoslávie|Socialistická federativní<br />republika Jugoslávie]]
| sídlo =
| jazyk =
| oblast vysílání =
| dřívější jména =
| nahradil =
| nahrazen =
| sesterské kanály =
| časově posunuté verze =
| web =
| poznámka k dostupnosti =
| analog =
| digital =
}}
'''Jugoslávský rozhlas a televize''' ([[Srbochorvatština|srbochorvatsky]] ''Jugoslavenska radiotelevizija'' nebo ''Jugoslovenska radio-televizija'', zkráceně '''JRT''', srbsky ''Југословенска радио-телевизија'', zkráceně '''JРТ''') byl veřejnoprávní vysílatel v [[Socialistická federativní republika Jugoslávie|Socialistické federativní republice Jugoslávie]]. Sestával z osmi členských rozhlasových a televizních vysílacích center, kde každá z nich měla sídlo v jedné [[Socialistická federativní republika Jugoslávie#Administrativní členění|ze šesti republik a ve dvou autonomních provincií Jugoslávie]].
 
Byla jednou ze zakladatelů [[Evropská vysílací unie|Evropské vysílací unie]] a [[Socialistická federativní republika Jugoslávie]] byla jedinou socialistickou zemí, která se na jejím založení podílela. Pořádala jugoslávský národní výběr pro [[Eurovision Song Contest]] a obě akce vysílala pro jugoslávské publikum. Zpravodajský pořad Dnevnik se dodnes vysílá na všech stanicích v dnešních 6 zemích.
 
== Reference ==
{{Překlad|sr|Југословенска радио-телевизија|8898671}}
 
{{Členové Evropské vysílací unie}}
{{Portály|Televize}}
 
[[Kategorie:Veřejnoprávní vysílací společnosti]]
[[Kategorie:Členové EBU]]
1 404 783

editací